ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΧΕΡΩΝΤΑ ΚΑΝΑΛΑΚΙΟΥ ΣΤΗΝ ΔΟΞΑ ΚΡΑΝΟΥΛΑΣ!!! ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

0
Σε μια αποκλειστική συνέντευξη του ο Στεφανος 
Βασιλειου ειπε στον ρεπόρτερ του pargasport στα
Γιάννενα ΓΙΩΡΓΟ ΣΙΑΝΟ

Τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα τα ξεκίνησα στης ακαδημίες του Π.Σ ΦΑΝΑΡΙ σε ηλικία 6 ετων, εκεί εμεινα μέχρι τα 14 μου όπου έβγαλα το πρώτο μου δελτίο στον Α.Ο ΜΕΣΣΟΠΟΤΑΜΟΥ όπου αγωνίστηκα δυο χρόνια. Στα 15,5 πήρα μεταγραφή στην ομάδα του χωρίου μου στο Καναλακι εμεινα ενα χρόνο και από εκεί στα 16 με 17 μου έκανα το μεγαλύτερο βήμα της καριέρας μου μέχρι στιγμής. Πήγα στην ΔΟΞΑ ΚΡΑΝΟΥΛΑΣ που αγωνίζεται στην Γ´ εθνική. Και ντεμπούτο ως επαγγελματίας έκανα με ομάδα Β´ εθνικής στο κύπελλο με τον ΠΙΕΡΙΚΟ που αγωνίστηκα 70´ λεπτά και αποκλειστηκαμε στα πέναλτι με 1-4

Το pargasport ευχεται στον νεαρο  ποδοσφαιριστη
Στεφανο πολλες και μεγαλες επιτυχιες
και μια μεγαλη καριερα στην super league










Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)